@alexaseleno

پرسش و پاسخ

لیزر موهای زائد یک جایگزین ایمن و موثر در مقایسه با سایر روش های حذف موهای زائد مانند اصلاح و اپیلاسیون بوده و نوید کاهش چشمگیر موهای زائد رامی دهد بخصوص زمانی که توسط یک متخصص کارآزموده و با استفاده از نوع مناسب اشعه لیزر مناسب و متناسب با پوست بدن شما انجام شود.

خیر. بعد از لیزر به هیچوجه نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گرفت.

از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، تا 24 ساعت از استحمام و رفتن به استخر و از انجام کارهایی که پوست را تحریک کند  خودداری کنید، در صورت لزوم و تجویز پزشک از کرم های ترمیم کننده استفاده کنید.

خیر، اشعه لیزر تنها سطح پوست، رنگدانه و فولیکول پوست را تحت تاثیر قرار می دهد و اثرات آن عمقی نیست. لذا لیزر موهای زائد روشی ایمن بوده و تاثیری بر ناباروری و یا نازایی ندارد.

فیلرها در حجم دادن و لیفت صورت های دارای چین و چروک و همچنین کاهش خطوط عمیق بسیار تاثیر گذار هستند. بسیاری از مردم و متخصصین تزریق فیلر ها را از سن سی تا چهل سالگی توصیه می کنند اما افراد جوانتر ممکن است برای زیباسازی چهره های جوان خود نیز نیاز به تزریق فیلر داشته باشند. لذا فیلر ها در هر سنی می توانند نتایج عالی به همراه داشته باشند و محدودیتی از نظر سنی در این خصوص وجود ندارد.

ازبین بردن کامل خطوط لبخند یا اخم با بوتاکس ممکن است در انتهای کار کمی غیر طبیعی به نظر برسد. به همین دلیل است که فیلر های پوستی اغلب انتخاب بهتری برای این نواحی از صورت ما هستند. فیلرها می توانند با حجم دادن به خطوط لبخد اطراف دهان بدون پاک کردن کامل آن به شما کمک کنند که ظاهری جوتن تر و شاداب تر داشته باشید. البته قبل از تصمیم گیری در این خصوص بهتر است با پزشک خود مشورت نمایید.

بلافاصله از کیسه یخ استفاده کنید، سیگار نکشید، از آرایش کردن خودداری کنید، آب زیاد بنوشید از انجام ورزش های سنگین و مصرف الکل اکیدا خودداری کنید و ...

اثرات تزریق بوتاکس موقت بوده و بطور متوسط حدود 6 ماه می باشد.

بعد از تزریق فیلر تورم محل تزریق معمولا بین 3 تا 5 روز طول می کشد و کمی پف کردگی در اطراف محل تزریق ممکن است تا 2 هفته ادامه داشته باشد تا بطور کامل برطرف شود. پس از حدود دو هفته محل تزریق کاملا طبیعی به نظر خواهد رسید و و تا زمانی که بدن مواد تزریق شده را جذب نکرده باشد نیاز به تزریق مجدد نخواهد بود.

بعد از تزریق فیلر لب اصولا نباید تا 72 ساعت از رژ لب یا سایر محصولات آرایشی استفاده کرد.

ماندگاری هایفوتراپی 1 الی 2 سال است.