@alexaseleno

لیزر موهای زائد با دستگاه الکس کندلا 2023

هدف نهایی از درمان لیزر کاهش محسوس تعداد و ضخامت موها و طولانی شدن زمان رشد موها می‌باشد. در انتها حدود 60 الی 90 درصد کاهش موها و کل بدن دیده می‌شود.

کاهش موهای ناخواسته توسط دستگاه‌های لیزر نیاز به تکرار درمان دارد و تعداد دفعات و مراجعه به کلینیک با فواصل تعیین شده ضروری است. تعداد دفعات بسته به افراد مختلف متفاوت است. به طور متوسط 6 الی 8 جلسه نیاز می‌باشد. در تمام امور زیبایی و پزشکی تضمینی مبنی بر اینکه درمان لیزر 100% می‌باشد وجود ندارد. زیرا از فردی به فرد دیگر متفاوت است و ممکن است فردی اصلا جواب نگیرد.

موهای برخی از نواحی مقاوم‌تر بوده و نیاز به جلسات درمان بیشتر دارد. این نواحی در هر فردی متفاوت است. در اکثر موارد، بیکینی، زیر بغل، داخل ران، آرنج، زانو، انگشتان دست و … متفاوت است.

عدم مراجعه به موقع حتی یک جلسه دفعات و طول درمان را افزایش خواهد داد. قبل از لیزر صورت و بدن باید هر گونه کرم یا لوسیون بدن، اسپری و مام از روی پوست پاک شود و پوست کاملا تمیز شود؛ چون وجود این مواد باعث سوختگی و تیره شدن پوست می‌گردد.

افراد با پوست تیره و موی نازک دیرتر به درمان پاسخ می‌دهند و این تیرگی هر چه بیشتر باشد طول درمان بیشتر است.

از عوارض لیزر امکان سوختگی است که اگر درجات دستگاه صحیح باشد و توسط خود پزشک مجموعه تنظیم شود و اپراتور نیز با دقت انجام دهد از سوختگی و ایجاد لک‌های تیره جلوگیری می‌شود.

دقت خود اپراتور نیز خیلی مهم است و در جواب‌گیری از لیزر موثر می‌باشد و نوع دستگاه لیزر کندلا 2023 نیز در نوع جوابگیری از لیزر موثر است.